Pages

Thursday, February 11, 2010

Sick

O gosh, i felt sick today, I really wanted to go home, but
I didn't and I'm very proud about that. Because that means
that I'm not a wimp and that I can sustain the pain for a
long time, perhaps you think I'm a bit to overexcited, but I
really felt terrible.

The last hour of school were very hard, because I couldn't
concentrate.

Here is a poem in Dutch, that I wrote last night on the roof of
my house it was very terrifying, sorry that's in Dutch, but it's
for an assignment.

Vanaf mijn dakje in Overveen zie ik de toren van de Oude Kerk als de Eifeltoren staan, hoog, machtig en vol belicht.
Met op de achtergrond plaats delict.
Ik kijk omhoog:
Het zijn de wolken die met razende snelheid langs mij gaan en zich voordoen als een grote god en dan mij vergezellen met bakken van vocht.
De sterren die om aandacht vragen, vele lichtjaren ver weg.
De wind die mij weg wil jagen uit deze hels, maar mooie plek.
Wat wil de nacht mij aandoen, wat sta ik nog tegoed?
De wolken die mij bang maken zullen altijd blijven staan,
toch roepen de sterren: ‘Er is meer nog, wat je verkennen zal gaan.’

Vanaf mijn dak.
Phantom. (nickname)

EV Fenton

No comments:

Post a Comment